Odpowiedz

Problem z autoryzacją profilu zaufanego

Dzień dobry,

 

Chciałem złożyć wniosek w urzędzie o wydanie dowodu osobistego, niestety kiedy podejmuję próbę logowania się na profil zaufany (który mam założony już od pewnego czasu) poprzez ING, po wpisaniu swoich danych i zalogowaniu się do systemu widnieje napis:

 

"Nie masz założonego profilu zaufanego w ING"

oraz poniżej "Załóż profil zaufany"

 

Klikając na drugą opcję wpadam prosto na ekran swojego aktualnie posiadanego profilu zaufanego.

Nie jestem w stanie autoryzować formularza logowania urzędu, ponieważ system w pierwszej fazie informuje mnie, niezgodnie z prawdą, że nie posiadam takiego profilu a następnie, kiedy próbuję go utworzyć za pomocą linku poniżej informacji, przenosi mnie już do profilu który posiadam.

 

I tak w kółko, na mailu mam potwierdzenia, że profil jest założony, w ING jest założony ale autoryzacja w systemie nie pozwoli mi przejść dalej twierdząc, że go nie ma.

 

Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sytuacji.

Odpowiedz
0 Lajków
chveti
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-08-2018
Wiadomość 1 z 3 (19 533 wyświetleń)

Re.: Problem z autoryzacją profilu zaufanego

Witaj,

 

a wiec nie tylko ja mam ten problem... 2 godziny przed Toba zalozylem podobny temat:

https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowość-internetowa/Nie-masz-założonego-Profilu-Zaufanego-w-ING/m...

Odpowiedz
0 Lajków
kamcio
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
5
24-07-2018
Wiadomość 2 z 3 (19 508 wyświetleń)

Re: Problem z autoryzacją profilu zaufanego

[ Edytowane ]

chveti Rozwiązanie znajdziesz tutaj.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (19 491 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy