21-03-2019 17:17
21-03-2019 19:22
Swoją bankowość elektroniczną możesz odblokować na naszej stronie internetowej. Wystarczy, że na stronie logowania do Mojego ING skorzystasz z opcji Problemy z logowaniem > Nadaj nowe hasło. Nadanie nowego hasła (odblokowanie) potwierdzisz kodem autoryzacyjnym, który wyślemy do Ciebie w formie wiadomości sms.
Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |