26-09-2019 09:24
27-09-2019 08:50
Pełnomocnictwo udziela się tylko do konkretnego produktu. Jeśli upoważnisz kogoś do swojego konta oszczędnościowego, ta osoba otrzyma wgląd tylko do tego konta. Nie udostępnimy jej automatycznie Twoich pozostałych produktów.
Jeśli chciałbyś mieć pełnomocnika również do głównego rachunku, powinieneś nadać kolejne upoważnienie.
Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.
28-03-2024Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |