Odpowiedz

Okrojona funkcjonalność kategorii transakcji

Witam Emotikon: Szczęśliwy

W starej wersji Ing Online kategorie transakcji były bardziej rozbudowane (na przykład kategoria "samochód i transport" dzieliła się na wiele podkategorii typu "paliwo", "parkowanie" itd). W nowej wersji jest tylko kilka głównych kategorii, reszta zniknęła... To poważne utrudnienie dla osób które chcą szczegółowo śledzić swoje wydatki. Czy jest szansa że wrócą stare kategorie? A najlepiej gdyby można było definiować własne, ale na to pewnie nie ma co liczyć?

Odpowiedz
0 Lajków
SignumPL
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-04-2016
Wiadomość 1 z 3 (5 898 wyświetleń)

Re.: Okrojona funkcjonalność kategorii transakcji

Na tym etapie nie planujemy wdrożenia podkategorii jak również własnych kategorii.
Nowy system został znacznie uproszczony tak aby łatwiej było z niego korzystać. Zmiany zostały wprowadzone dzięki opiniom ze strony naszych klientów.

Dziękuję również za przekazaną opinię i zachęcam do aktywnego korzystania z nowej wersji systemu.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (5 847 wyświetleń)

Re.: Okrojona funkcjonalność kategorii transakcji

Fajnie. I to jest w tym całym "nowym, lepszym" najgorsze. Ja nie korzystam z finansometru i tych kategorii, nawet nie bardzo wiem co to jest, ale ktoś korzysta z pewnej funkcji, przyzwyczaja się, konfiguruje sobie tak jak mu wygodnie, a tu przychodzi "nowe, lepsze", które okazuje się gorsze i okrojone. Obawiam się, że żadnych opinii klientów nie było, system został wymyślony tak, żeby wyglądał cukierkowo i pozwalał reklamować coś na głównej stronie. Nie tędy droga. Przede wszystkim jakość i funkcjonalność, a potem wygląd i wciskanie swoich produktów. Szkoda, że tak się stało.

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 3 z 3 (5 805 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy