24-02-2017 19:30 | Edytowano: 24-02-2017 19:32
Czy ktoś wie, ile można czekać na SMS z wysyłką danych do konta? Szefostwo założyło konto dla polskiego oddziału firmy i już tydzień czasu czekają na SMS z danymi.
Zarzekają się już, że jeśli do wtorku dane się nie pojawią, to niestety ING straci klienta... czy ktoś potrafi odpowiedzieć na pytanie lub przyspieszyć to?
Niestety, ludzie na infolinii nie mają pojęcia kiedy takowy login przyjdzie...
24-02-2017 19:36
Chcielibyśmy pomóc, napisz nam czy usługa internetowa ma być do konta korporacyjnego czy firmowego (np. jednoosobowa działalność, spółka cywilna)? Postaramy sę sprawdzić ogólne informacje.
24-02-2017 19:47
Oddział jest założony jako spółka zoo. Dzisiaj na infolinii dostaliśmy informację, że w poniedziałek dadzą znać jaki jest status...
27-02-2017 09:54
SMS z loginem wysyłamy w tym samym czasie, co hasło na adres e-mail.
Prosimy o kontakt ze wsparciem klienta korporacyjnego: 32 357 00 24 lub 801 242 242 (pon.-pt.: 8.00-18.00). Sprawdzimy to.
27-02-2017 21:40
02-03-2017 15:05
Gratuluję i bardzo dziękuje za informację
28-03-2024Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |