Odpowiedz

Nowy moduł Makler ( Moje ING)

Nie wiem jak ująć moje rozgoryczenie . Jestem aktywny na rynkach od połowy lat 90-tych czyli mogę założyć mało ryzykowaną hipotezę , że jakieś doświadczenie mam. Tak jak koncertowo ludzie z ING s**beep** .... dobry produkt ( stary moduł makler) to chyba nikt inny nie potrafi. Ktoś im wmówił ,że muszą iść z duchem czasu i przerobić inetrfejs użtkownika na pacanie na tablety itp  . owszem można używać nowy moduł jak się obserwuje 3-4 pozycje na rynku , jak mam otwarych ponad 50 pozycji , a drugie tyle obserwuje i jak ma to zrobić jak rozmiar czcionki w notaowaniach jest taki duży , żeby zadowolić młodziaka i jego chęć korzystania z banku przez tablet . Napisałem do maklera , że dzień wyłaczenia starego modułu będzie ostatnim dniem  mojej współracy z ING jako brokerem , lecz ten tylko był w stanie odpowiedzieć na moje uwagi tylko stwierdzeniem " nie wiadomo kiedy wyłączą stary moduł " . Ogólnie ING odgwizda sobie sukces projketu MOJE ING  , a  ja znowu będe szukał brokera , który ma zinetgrowany inetrfejs w przeglądarce . Stracą prowizje itp ale kogo to obchodzi . Sukces , premie...  a badanie zadowolenia klientów zmanipulują .

Odpowiedz
0 Lajków
mistral
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
24-09-2016
Wiadomość 1 z 8 (12 989 wyświetleń)

Re.: Nowy moduł Makler ( Moje ING)

Skoncentrowaliśmy się na prostocie i funkcjonalności. Staraliśmy się, aby nasi klienci nie mieli problemów ze składaniem zleceń, obserwacją instrumentów finansowych, poruszaniem się po koncie maklerskim. Nasza aplikacja ma taką samą funkcjonalność, bez względu na miejsce uruchomienia czy na PC, tablecie czy smartfonie. Wygląd i zawartość dostosowuje się do wielkości ekranu.

 

Zachęcamy do skorzystania z programu Notowania 4 MAX (N4MAX), który udostępniamy bezpłatnie do obserwacji notowań giełdowych i wykresów.

 

Aplikację możesz pobrać i zainstalować ze strony banku:

Notowania 4Max

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
142
04-09-2015
Wiadomość 2 z 8 (12 953 wyświetleń)

Re.: Nowy moduł Makler ( Moje ING)

Dobre , naprawdę dpbre, tekst " Skoncentrowaliśmy się na prostocie i funkcjonalności. .... : to copy paste , które otrzymuję standartowo o maklera i innych pracowników ( chyba 3 identyczna odpowiedż) , Nikt nawet nie próbuje zrozumieć problemu klienta  tylko CTRL C i CRTL V.  Na forum widać następną osobę z komeptencją Copy Paste w ING, Starają się :-(  

Odpowiedz
0 Lajków
mistral
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
24-09-2016
Wiadomość 3 z 8 (12 892 wyświetleń)

Re.: Nowy moduł Makler ( Moje ING)

Bo liczą się ludzie, Pani(e) Copy Paste 

Odpowiedz
0 Lajków
mistral
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
24-09-2016
Wiadomość 4 z 8 (12 889 wyświetleń)

Re.: Nowy moduł Makler ( Moje ING)

Rozumiem ,że poza wklejeniem gotowej formułki , osoby odpowiedzialne za komunikację na forum nie są w stanie odnieść się do posta , Brawo . Bo liczą się ludzie 

Odpowiedz
0 Lajków
mistral
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
24-09-2016
Wiadomość 5 z 8 (12 758 wyświetleń)

Re.: Nowy moduł Makler ( Moje ING)

Pewnie uprzedzę fakty, ale w następna odpowiedź z banku będzie mniej więcej taka:

Możemy Cię zapwenić, że nowa bankowość internetowa od początku jest tworzona wraz z naszymi klientami. Owszem, zdajemy sobie sprawę że część z nich nie akceptuje nowego wyglądu. Natomiast nadal pozostaje spora grupa, której Moje ING się podoba. Mamy nadzieję, że jeszcze zmienisz zdanie i zostaniesz naszym klientem.

DAJ MI LAJKA, PLIIISS!!!!

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 6 z 8 (12 735 wyświetleń)

Re.: Nowy moduł Makler ( Moje ING)

Ja też Cię zapewniam iż jesteś jednym z nielicznych o ile nie jedyny któremu ta aplikacje się nie podoba ; ))) Dowód ? Proszę - do pracy nad nowym system ing korzystał ze współpracy z tysiącem ochotników z różnych banków którzy zostali w tajny sposób dobrani przez bank i  jednogłośnie okrzyknęli iż system jest genialny . To samo potwierdzili Ci którzy pracowali przy nim i sami pracownicy ING . System jest jak błyskawica i ślicznie wygląda. Jego intyuicyjność przejdzie do legendy bankowości - właściwie wystarczy pomyśleć , dotknąć touchpada i gotowe ! Inny banki mogą tylko pomarzyć o takim systemie . Jak widzisz jesteś więc w wielkim błędzie nie akceptując nowego systemu . Tylu ludzi nie może się mylić ! Pozdrawiam .

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 7 z 8 (12 729 wyświetleń)

Re.: Nowy moduł Makler ( Moje ING)

Do August  : dówód to jest opinia klienta , który  wykonuje dzisiątki trasnakcji dziennie np day trader  lub ma otwartych kilkadzisiąt pozycji na rynku .Inaczej to dla mnie jak słusznie napisałeś  to LEGENDAEmotikon: Smutny

 

Ciekawe , dzisiaj zernkąłem na Nowy Moduł Makler i chyba uwzględnili podobne do moich uwagi tzn na jednym ekranie z notowaniami "prawie" się mieści 20 obserwowanych instrumentów  , taraz da się jakoś oberwować 100 pozycji nie przeklikując się przez 10 ekranów . Nie wiem od kiedy to zmienili , zajrzałem do Moje ING bo stary iframe im się dizisiaj rozleciał . Teraz już nie jest żle . NADAL BRAK TKO !!!! Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
mistral
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
24-09-2016
Wiadomość 8 z 8 (12 632 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy