20-06-2016 20:23
Dzień dobry,
od dziesiejszego dnia nie mogę zalogować się do nowego systemu bankowośći internetowej za pośrednictwem Google Chrome. Resetowałem ustawienia przeglądarki, usuwałem ciasteczka. Bez rezultatu.
Nie pokazuje mi się pole logowania. W Internet Explorer wszystko działa bez zarzutu, ale raczej nie korzystam z tej przeglądarki. W załączniku zrzut ekranu z Chrome i Explorera, żeby pokazać różnicę.
Czy to powszechny problem, czy tylko ja mam coś nie tak?
Z góry dziękuję za odpowiedź
21-06-2016 16:54
Proponujemy wyłączyć adblockera.
22-06-2016 07:59
Od wieczora 20-go bm. w ekranie logowania jesdt błąd ukrywający pole loginu i klawisz "Dalej" w konfiguracji Chrome+AdBlock. Zgłoszony do korekty.
22-06-2016 17:24
Dziękuję, podziałało.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |