Bankowość internetowa

Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych/W ciągu ostatnich 90 dni nie było żadnych transakcji

Witam.

 

Od ponad pół roku zmagam się z problemami w Waszej bankowości internetowej. Początkowo w profilu bankowym firmowym zaczął wyskakiwać mi błąd "Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000082" gdy chciałem sprawdzić historię całego swojego konta. Niestety, ale z tym problemem nikt nie był mi w stanie pomóc mimo kilkunastu prób kontaktu i przekazywania sprawy od działu do działu. W ostatnich dniach po którejś z aktualizacji systemu bankowego niestety, ale nie mam już historii ani na prywatnym koncie, ani na firmowym. Również osoba, która jest upoważniona do konta nie może zobaczyć historii (do wczoraj jeszcze mogła). Tym razem pojawia się informacja jakoby w ciągu ostatnich 90 dni nie było żadnych transakcji. Uprzedzam pytanie - błąd występuje na każdym urządzeniu, włącznie z telefonem. Bardzo utrudnia mi to moją pracę więc będę wdzięczny za jakiekolwiek rady. Dodam również że odsyłanie mnie do infolinii nic nie pomoże - tak jak pisałem wcześniej, z infolinią jestem już na "Ty", nikt nie pomógł. Tak na marginesie, był nawet moment że w moim wątku do supportu zacząłem dostawać odpowiedzi, które były raczej kierowane do innych osób, także chyba ING ma poważne problemy ze swoim działem technicznym. 

Odpowiedz
0 Lajków
rootzy
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
25-08-2019
Wiadomość 1 z 6 (5 836 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych/W ciągu ostatnich 90 dni nie było żadnych transakcji

[ Edytowane ]

Prosimy napisz do nas w tej sprawie wiadomość, w Moim ING. Do wiadomości dodaj załącznik. W opisie uwzględnij datę oraz godzinę wystąpienie błędu - przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 6 (5 783 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych/W ciągu ostatnich 90 dni nie było żadnych transakcji

Przecież napisałem że robiłem to i skończyło się na tym że niczego się nie dowiedziałem.

Odpowiedz
0 Lajków
rootzy
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
25-08-2019
Wiadomość 3 z 6 (5 776 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych/W ciągu ostatnich 90 dni nie było żadnych transakcji

[ Edytowane ]

Przykro mi, że nie wyjaśniliśmy Twojej sprawy podczas pierwszego kontaktu. Chciałabym to wyjaśnić tutaj natomiast nie mam wglądu do systemu. Proszę prześlij do nas ponownie wiadomość, wraz z załącznikiem. Zrzut ekranu wykonaj tak, aby był na nim widoczny numer sesji, który znajdziesz w prawym, dolnym rogu. Sprawdzimy to na podstawie odpowiedniego zgłoszenia. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 6 (5 773 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych/W ciągu ostatnich 90 dni nie było żadnych transakcji

Mam dokladnie ten sam problem " kod błędu 0000082".
Po czacie z technicznym na kompie i w aplikacji ciagle to samo.
Jest na to rada?????
Odpowiedz
0 Lajków
bodziomach
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-07-2020
Wiadomość 5 z 6 (4 572 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych/W ciągu ostatnich 90 dni nie było żadnych transakcji

bodziomach, proszę daj znać, kiedy dokładnie pojawia się taki komunikat.

Czy próbowałeś czyścić aplikację w telefonie lub pliki cookie, historię w przeglądarce?


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 6 z 6 (4 506 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Jak w temacie.
Zapytałbym dlaczego, ale zaczniecie pisać jak bardzo jesteśmy dla was najważniejsi i jak bardzo to dla naszego bezpieczeństwa. Powiem tylko, że w aplikacjach PKO, Millenium i Google Pay ...

24-04-2024
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy