Bankowość internetowa

Odpowiedz

Nie mogę się zalogować ani na przeglądarce ani na aplikacji do banku

Wciskając na aplikacji przycisk "strefa klienta" wyskakuje błąd "Wystąpił błąd komunikacji, prawdopodobnie połączenie zostało przerwane lub nie można go nawiązać" mimo tego że jeśli chodzi o moje połączenie internetowe wszystko jest w porządku. Natomiast na przeglądarce po wpisaniu swojego loginu nie chcę mnie przenieść do strony wprowadzania hasła, tylko jest napisany komunikat, że niby moje dane do logowania się niezgadzają. A gdy próbuje włączyć stronę starej wersji logowania to w ogóle się nie chcę załadować (wieczne ładowanie)
Czy są jakieś usterki techniczne w tym momencie czy co się dzieje?

Odpowiedz
0 Lajków
pawhon
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-10-2016
Wiadomość 1 z 4 (6 185 wyświetleń)

Re.: Nie mogę się zalogować ani na przeglądarce ani na aplikacji do banku

Występowały chwilowe utrudnienia związane z dostępem do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej.

Usługi działają już prawidłowo.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (6 107 wyświetleń)

Re.: Nie mogę się zalogować ani na przeglądarce ani na aplikacji do banku

Od dwóch dni w aplikacji mobilnej pojawia mi się dokładnie taki sam komunikat: "Wystąpił błąd komunikacji, prawdopodobnie połączenie zostało przerwane lub nie można go nawiązać" . Czy znowu jest jakiś problem z systemem czy odinstalować aplikację?

Odpowiedz
0 Lajków
Rapsodia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-07-2018
Wiadomość 3 z 4 (5 028 wyświetleń)

Re: Re.: Nie mogę się zalogować ani na przeglądarce ani na aplikacji do banku

Domyślam się, że piszesz o poprzedniej wersji naszej aplikacji mobilnej czyli ING Mobile. Tę aplikację wyłączyliśmy 30 czerwca i nie będziesz już mogła z niej korzystać. Od tego momentu jedyną dostępną aplikacją mobilną naszego banku jest Moje ING Mobile. Zachęcam Cię tym samym do pobrania i korzystania z nowej odsłony naszej bankowości mobilnej. Informację o wyłączeniu ING Mobile wysyłaliśmy naszym klientom z wyprzedzeniem przez wiadomość w bankowości internetowej. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (4 914 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wakacje kredytowe 2024, dochód

Dzień dobry, czy 13stka wliczana jest do dochodu przy obliczaniu RdD? Czy skoro bank nie wizął jej pod uwagę przy liczeniu zdolności kredytowej, teraz też należy ją pominąć ?

27-03-2024
czas oczekiwania na decyzje

co to znaczy 21 od dnia zlozenia kompletu dokumentow czyli czego w przypadku osoby na umowie o prace? pytam sie o ostateczna decyzje etap 6?

27-03-2024
Re: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Bezpieczeństwo pieniędzy naszych klientów jest bardzo ważne. Posiadany szereg zabezpieczeń oraz nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które są zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa

...

27-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy