08-08-2018 21:22
Witam,
pomimo, ze mam zalozony profil, otrzymuje ww. komunikat gdy sie zaloguje do mojego konta aby podpisac plik JPK_VAT.
Loguje sie poprzez strone pz.gov.pl
Czy ktos z Was ma podobny problem?
pozdrawiam,
kamil
09-08-2018 09:49
kamcio mamy zgłoszony błąd logowania do Profilu Zaufanego. Pracujemy nad rozwiązaniem.
Tymczasowo, aby przejść do strony rządowej, wyloguj się do Mojego ING.
09-08-2018 10:54
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Witaj,
w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR. Przekazałam Twoją sugestię do właściwego zespołu.
Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szyb
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |