02-07-2019 09:05
Też jestem tego zdania,że pora już zmienić bank.
02-07-2019 13:35
Jeśli co drugi klient zechce wypłacić w tym samym czasie własne pieniądze to też bank nie da rady?
Czas się zebrać i zrobić stress test.
Może jakaś konkretna kara dla banku by trochę zmieniła podejście do tematu...
02-07-2019 15:41
dobry pomysł, może wtedy wnioski były szybko naprawione, ludzie chcą złożyć wnioski w pierwszych dniach żeby szybko dostać pieniądze, może po to by mieć na zakup książek, ale Bank ING ma to gdzieś i tylko dał komunikat proszę złożyć wniosek później, kpina
02-07-2019 18:26
02-07-2019 21:17
Mam już dość,złożyłem na stronie zus.
02-07-2019 21:18
Czekaj na odpowiedż do sierpnia,tak działa ING
02-07-2019 21:21
02-07-2019 22:34
Zamiast lwa w logo.....powinien być osioł...albo małpa
03-07-2019 00:08
"Nie udało się pobrać danych". Bez zmian od 1 lipca, obojętnie o jakiej godzinie nie próbuję.
03-07-2019 06:34
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |