Bankowość internetowa

Odpowiedz

Moje wydatki i analiza ostatnich miesięcy niedostępna/szara

Witam, dzisiaj mam problem na moim koncie osobistym, który dotyczy zarówno aplikacji mobilnej jak i strony bankowej, otóż na widoku mojego konta okienko gdzie normalnie pokazuje się suma moich transakcji w tym miesiącu napisane jest, że żadnych transakcji nie było, a takie okno z podsumowaniem wydatków za poprzednie miesiące również jest "szare" nie ma w nim danych. Czy wiedzą Państwo skąd ten problem się wziął i o co w ogóle z nim chodzi?

Dzięki i pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
MikolajPekosz
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
12-08-2019
Wiadomość 1 z 2 (221 wyświetleń)

Re: Moje wydatki i analiza ostatnich miesięcy niedostępna/szara

Sekcja Wydatki w moim ING działa prawidłowo. Nie mieliśmy innych zgłoszeń w tym temacie.  Proszę prześlij nam przez skrzynkę Wiadomości w Moim ING zrzut ekranu z Twojej bankowości. Zweryfikujemy dlaczego pojawia się taki błąd u Ciebie. 
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
45
11
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (109 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy