31-05-2018 14:32
01-06-2018 10:19
Gdy założysz polecenie zapłaty – realizujemy je automatycznie. Otrzymujemy od kontrahenta rachunek na konkretną kwotę -> pieniądze są na koncie -> polecenie zapłaty zostanie zrealizowane.
Gdy nie masz pieniędzy na koncie – zostanie odrzucone. Od kontrahenta zależy wtedy, czy ponownie prześle rachunek do zapłaty.
Przy usłudze Moje rachunki – każdorazowo płatność zatwierdzasz w usłudze Moje ING. Decydujesz, kiedy pieniądze mogą być pobrane z Twojego konta.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |