31-05-2018 14:32
01-06-2018 10:19
Gdy założysz polecenie zapłaty – realizujemy je automatycznie. Otrzymujemy od kontrahenta rachunek na konkretną kwotę -> pieniądze są na koncie -> polecenie zapłaty zostanie zrealizowane.
Gdy nie masz pieniędzy na koncie – zostanie odrzucone. Od kontrahenta zależy wtedy, czy ponownie prześle rachunek do zapłaty.
Przy usłudze Moje rachunki – każdorazowo płatność zatwierdzasz w usłudze Moje ING. Decydujesz, kiedy pieniądze mogą być pobrane z Twojego konta.
Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |