31-05-2018 14:32
01-06-2018 10:19
Gdy założysz polecenie zapłaty – realizujemy je automatycznie. Otrzymujemy od kontrahenta rachunek na konkretną kwotę -> pieniądze są na koncie -> polecenie zapłaty zostanie zrealizowane.
Gdy nie masz pieniędzy na koncie – zostanie odrzucone. Od kontrahenta zależy wtedy, czy ponownie prześle rachunek do zapłaty.
Przy usłudze Moje rachunki – każdorazowo płatność zatwierdzasz w usłudze Moje ING. Decydujesz, kiedy pieniądze mogą być pobrane z Twojego konta.
Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |