Odpowiedz

Re.: Moje faktury

@AgnieszkaBin Doceniam że ktoś w ogóle odpowiada na mój temat, choć nie liczyłam na to.

 

W woli wyjaśnienia w kwestii : " Płatności nie będą wyświetlane, jeżeli do tego czasu nie zaakceptuje się wniosku. " nie bierz nic za pewnik bo możesz się mocno zdziwić.... jednakże nie kontynuuje tematu bo wystarczająco już dużo powiedziałam waszym kolegom i przełożonym na temat braku wiedzy i kompetencji w mojej sprawie, gdyż  wczoraj ktoś zadzwonił do mnie z banku (badanie negatywnej ankiety).

 

Ostatecznie także wczoraj dowiedziałam się z CallCenter że bank nagle uznał moje argumenty, czekam jednak na potwierdzenie w postaci pisma, które ma przyjśc pocztą.

 

W związku  z powyższym sprawa dla mnie na razie zostaje zamknięta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
3
23-04-2016
Wiadomość 11 z 11 (4 776 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy