16-03-2016 23:46
Używam przeglądarki Chrome w wersji angielskiej (UI); w ustawieniach języka mam natomiast według kolejności języki angielski i polski.
Po wejściu na adres https://online.ingbank.pl/bskonl/login.html klikam w "PL" w prawym górnym rogu - język przełącza się na polski. Następnie w sekcji "Moje ING" klikam "Zaloguj" - w nowej zakładce otwiera się adres https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login ale UI jest w języku angielskim i nie sposób tego zmienić...
Jest jeszcze masa innych błędów
17-03-2016 13:48
UPDATE - zwracam honor , na dole ekranu jest przycisk do zmiany języka, niemniej na moim monitorze (1366 x 768) pasek jest w całości ukryty i trzeba zescrollować ekran; dodatkowo na poprzednim ekranie ("stary" system) przycisk do zmiany języka jest w prawym górnym rogu, więc na kolejnym ekranie oczekiwałbym go raczej w podobnym miejscu.
17-03-2016 20:10
@arek Zapisałam propozycję zmiany miejsca przycisku do wyboru języka. Dzięki za sugestię.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |