24-02-2017 11:45
Dzień dobry, czy jest możliwość przypisania innego telefonu komórkowego do atoryzacji przelewów, oddzielnie dla konta osobistego i oddzielnie dla konta firmowego?
Obecnie mam możliwość po zalogowaniu się swobodnego przełącznia między kontami osobistym i firmowym. W obydwu kontach mam przypisany ten sam nr telefonu komórkowego.
Z konta firmowego będzie korzystać głównie żona i chciałbym, żeby autoryzacje SMS przychodziły do niej, a nie do mnie.
25-02-2017 06:14
A żona nie powinna mieć osobnego loginu i hasła do autoryzacji?
Z punktu zasad bezpieczeństwa jest to jakby logiczne.
Wtedy rozwiązany byłbym problem z autoryzacją operacji.
25-02-2017 11:39
@elemeke Jeżeli masz dostęp do konta firmowego i prywatnego za pomocą jednego loginu, możesz wskazać tylko jeden numer telefonu do otrzymywania kodów autoryzacyjnych.
Możesz upoważnić Żonę do konta firmowego. Pełnomocnik będzie miał swój odrębny login do bankowości i będzie mógł wskazać swój nr telefonu do zatwierdzania dyspozycji.
26-02-2017 21:57
Dzieuję za odpowiedzi.
Jak mogę ustanowictakiego pelnomocnika i uzyskać dane do logowania?
Dodam, ze żona ma równieżkonto w ING i dostęp do bankowosci elektronicznej. Wydaje mi się, że przy zakłądaniu konta wprowadzono nam pełnomocnika, ale nie wiem gdzie tę informację znajdę.
27-02-2017 21:39
Jeśli osoba mająca być pełnomocnikiem jest już klientem naszego banku, to penomocnictwo można nadać w Moim ING. Wybieramy rachunek, po prawej widnieje opcja Pełnomocnicy - nastepnie nadaj pełnomocnictwo. Po wprowadzeniu imienia i nazwiska oraz numeru pesel, zatwierdzamy kodem autoryzacyjnym. Pełnomocnictwo zostanie automatycznie nadane.
Pełnomocnik automatycznie uzyska podgląd w swojej bankowosci internetowej.
Jeśli osoba nie jest klientem banku, pełnomocnictwo oraz bankwowść elektroniczną wydajemy wyłacznie w oddziale banku.
27-02-2017 22:10
Dziękuję. Rzeczywiscie. Udało się dodać pełnomocnika do konta osobistego, ale przy firmowym jużnie ma takiej opcji.
28-02-2017 21:36
Pełnomocnika do konta firmowego możesz dodać w najbliższym oddziale banku.
Przy próbie założenia celu oszczędnościowego, po potwierdzeniu danych, pojawia się komunikat Błąd wczytywania danych Spróbuj ponownie później. Taka sytuacja ma miejsce od dłuższego czasu, zarówno w ba
... 20-04-2024Sytuacja się zmienia, dlatego odgrzebię temat. Jak to wygląda w kwietniu 2024? Na pewno są tutaj osoby, które korzystają.
Mam konto na Revolucie w złotówkach i doładowuję je:
- z karty ING (podejrzewam
... 20-04-2024Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |