Odpowiedz

Konto osbiste i firmowe a autoryzacja SMSem

Dzień dobry, czy jest możliwość przypisania innego telefonu komórkowego do atoryzacji przelewów, oddzielnie dla konta osobistego i oddzielnie dla konta firmowego?

Obecnie mam możliwość po zalogowaniu się swobodnego przełącznia między kontami osobistym i firmowym. W obydwu kontach mam przypisany ten sam nr telefonu komórkowego.

Z konta firmowego będzie korzystać głównie żona i chciałbym, żeby autoryzacje SMS przychodziły do niej, a nie do mnie.

 

Odpowiedz
0 Lajków
elemeke
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-02-2017
Wiadomość 1 z 7 (10 116 wyświetleń)

Re.: Konto osbiste i firmowe a autoryzacja SMSem

A żona nie powinna mieć osobnego loginu i hasła do autoryzacji?

Z punktu zasad bezpieczeństwa jest to jakby logiczne.

Wtedy rozwiązany byłbym problem z autoryzacją operacji.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 7 (10 078 wyświetleń)

Re.: Konto osbiste i firmowe a autoryzacja SMSem

@elemeke Jeżeli masz dostęp do konta firmowego i prywatnego za pomocą jednego loginu, możesz wskazać tylko jeden numer telefonu do otrzymywania kodów autoryzacyjnych.

Możesz upoważnić Żonę do konta firmowego. Pełnomocnik będzie miał swój odrębny login do bankowości i będzie mógł wskazać swój nr telefonu do zatwierdzania dyspozycji.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
142
04-09-2015
Wiadomość 3 z 7 (10 060 wyświetleń)

Re.: Konto osbiste i firmowe a autoryzacja SMSem

Dzieuję za odpowiedzi.

Jak mogę ustanowictakiego pelnomocnika i uzyskać dane do logowania?

Dodam, ze żona ma równieżkonto w ING i dostęp do bankowosci elektronicznej. Wydaje mi się, że przy zakłądaniu konta wprowadzono nam pełnomocnika, ale nie wiem gdzie tę informację znajdę.

Odpowiedz
0 Lajków
elemeke
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-02-2017
Wiadomość 4 z 7 (10 000 wyświetleń)

Re.: Konto osbiste i firmowe a autoryzacja SMSem

Jeśli osoba mająca być pełnomocnikiem jest już klientem naszego banku, to penomocnictwo można nadać w Moim ING. Wybieramy rachunek, po prawej widnieje opcja Pełnomocnicy - nastepnie nadaj pełnomocnictwo. Po wprowadzeniu imienia i nazwiska oraz numeru pesel, zatwierdzamy kodem autoryzacyjnym. Pełnomocnictwo zostanie automatycznie nadane.

Pełnomocnik automatycznie uzyska podgląd w swojej bankowosci internetowej.

Jeśli osoba nie jest klientem banku, pełnomocnictwo oraz bankwowść elektroniczną wydajemy wyłacznie w oddziale banku. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 7 (9 907 wyświetleń)

Re.: Konto osbiste i firmowe a autoryzacja SMSem

Dziękuję. Rzeczywiscie. Udało się dodać pełnomocnika do konta osobistego, ale przy firmowym jużnie ma takiej opcji.

Odpowiedz
0 Lajków
elemeke
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-02-2017
Wiadomość 6 z 7 (9 902 wyświetleń)

Re.: Konto osbiste i firmowe a autoryzacja SMSem

Pełnomocnika do konta firmowego możesz dodać w najbliższym oddziale banku.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
142
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (9 800 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Tak, wczoraj dostaliśmy informację o zakończonej analizie i wstępną decyzję. Ja śledzę wpisy o ich czasach procesowych i były zgodne ze stanem faktycznym. Dzisiaj nadal są wnioski z 4.03 - czas analiz...

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry,

Czy ma już Pani decyzję?

Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy