Odpowiedz

Kolejna awaria?

Nie mogę się zalogować do systemu. Do tego przy pierwszej próbie kiedy mi się udało stan mojego konta nie uwzględnial przelewu, który dostałam po południu.
Odpowiedz
0 Lajków
mediolan3
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-08-2018
Wiadomość 1 z 4 (3 949 wyświetleń)

Re: Kolejna awaria?

[ Edytowane ]

Sprawdziłam, nie występowały utrudnienia z logowaniem.
Proszę, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli sprawdzić ostatnie logowania i stan konta:

  • przez usługę Moje ING po zalogowaniu przez przeglądarkę internetową. Na dole strony wybierz opcję: Czat,
  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Infolinia jest czynna całą dobę.

Możesz też samodzielnie sprawdzić ostatnie logowania.
Wystarczy, że wybierzesz opcje: Dane i ustawienia/Rejestr zdarzeń.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 4 (3 919 wyświetleń)

Re: Kolejna awaria?

Próbuję zrobić przelew i kółko się kręci do us..nej śmierci. To samo w telefonie z W10. Nie mówcie że nic nie wiecie i nie macie zgłoszeń. Kolejny raz po kilku dniach. Po kilku próbach udało się zrobić przelew. NIE TAK TO MA DZIAŁAĆ.

Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 3 z 4 (3 868 wyświetleń)

Re: Kolejna awaria?

DziadekP Rozumiem, że kłopot występuje u Ciebie od dłuższego czasu. Czy próbowałeś skorzystać z innej sieci internetowej? 
Proszę, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w przeglądarce, z której korzystasz. Na telefonie możesz wyłączyć aplikacje, z których nie korzystasz - zwolnienie pamięci RAM powinno także pomóc. 
Jeśli nadal będziesz miał trudności, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią - 32 357 00 69. 
Przyjmiemy indywidualne zgłoszenie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 864 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy