05-10-2019 22:37
Witam
Co się dzieje z tymi kodami weryfikacyjnymi poprzez SMS ? Przedwczoraj robiłem zakupy online - kod sms przyszedł , wczoraj nie przyszedł, a dzisiaj znów nie przyszedł i musiałem anulować przelew. O co tu chodzi ???
07-10-2019 06:30
@1piotr13 Przepraszam Cię za kłopoty z dostarczaniem SMS-ów autoryzacyjnych. Jeśli sytuacja się powtórzy, proszę, spróbuj zrestartować telefon. W przypadku, gdy ponowne włączenie telefonu nie pomoże, proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń na numer 32 357 00 69. Sprawdzimy to po stronie systemu.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |