Odpowiedz

Kantor walutowy 24/7 ?

Proszę o odpowiedź na poniższe pytanie.

Czy planowanie jest wprowadzenie usługi kantoru walutowego przez 24/7? Chodzi o to aby była możliwość przeprowadzenia transakcji przewalutowania bez względu na porę dnia lub nocy.

Pozdrawiam

Angarr

Odpowiedz
0 Lajków
Angarr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
05-06-2018
Wiadomość 1 z 4 (8 051 wyświetleń)

Re: Kantor walutowy 24/7 ?

Wymianę walut w kantorze możesz zlecać o dowolnej porze. Kantor jako usługa jest dostępny 24/7. Jeśli zlecisz wymianę od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 20:00, przewalutowane pieniądze zaksięgujemy na Twoim koncie w tym samym dniu. W przypadku zlecenia wymiany po tej godzinie lub w dni ustawowo wolne od pracy – rozliczymy ją w pierwszym dniu roboczym.

Jeśli pytasz o księgowanie zleconych przewalutowań 24/7 to nie planujemy wprowadzić takiej funkcji natomiast przekażę Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki naszego banku.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (7 986 wyświetleń)
Witam
Przewalutowalem dzisiaj pieniądze, euro zostało potrącone a złotówek nadal nie mam na koncie, co powinienem zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
Versace99
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-11-2019
Wiadomość 3 z 4 (5 707 wyświetleń)

Re: Kantor

[ Edytowane ]

Witaj, 

 

Kantor jest dostępny w dni robocze, od poniedziałku do soboty do godz. 20:00.
Zlecenia możesz jednak składać codziennie przez 24 godziny.

Jeśli zlecenie wymiany waluty złożysz:

  • od poniedziałku do soboty do godziny 20:00 - pieniądze udostępnimy Ci jeszcze tego samego dnia,
  • po godzinie 20:00 albo w dzień świąteczny - pieniądze przelejemy na Twoje konto następnego dnia roboczego.


Niezależnie od tego, kiedy zlecisz wymianę, przewalutujemy Twoje pieniądze po kursie zaakceptowanym przez Ciebie w chwili zlecenia.

 

Wczoraj, ze względu na przygotowanie do prac serwisowych Kantor działał do 14:00. Zlecenie złożone po tej godzinie zrealizujemy w najbliższym dniu roboczym. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 4 z 4 (5 609 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy