25-04-2019 09:48
25-04-2019 10:15
25-04-2019 10:33 | Edytowano: 25-04-2019 10:33
Chciałabym Ci pomóc, ale jednorazowy kod aktywacyjny wysyłamy listem poleconym maksymalnie do 14 dni roboczych na terenie kraju.
Otrzymasz go na adres, który masz podany w banku do korespondencji. Jeżeli wskazałeś zagraniczny adres - czas dostarczenia listu może się wydłużyć.
Dodam, że podczas jednej wizyty w oddziale banku możesz aktywować ponownie swoją bankowość.
Jeżeli korzystasz z serwisu Halo Śląski (wydajemy do niego numer klienta i kod PIN) możesz telefonicznie zlecić przelew krajowy ze swojego konta.
Jest to możliwe, jeżeli aktywowałeś tę usługę. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Czy masz kogoś upoważnionego do swojego konta? Jeżeli przykładowo masz pełnomocnika - może on w swojej usłudze internetowej (korzystając ze swojego loginu i hasła) zlecić przelew.
25-04-2019 10:42
Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za
... 23-04-2024Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d
... 22-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |