Odpowiedz

Re: Re.: ING księgowość ostrzeżenie przed użytkowaniem

[ Edytowane ]

@kamilchm Jeszcze nie, ale projekt jest już na ukończeniu. Na pewno będziemy informować o tym w aktualnościach  Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 11 z 15 (4 889 wyświetleń)

Re.: ING księgowość ostrzeżenie przed użytkowaniem

ING KSIĘGOWOŚĆ oraz KADRY to jest NIEPOROZUMIENIE, program działa jak wersja testowa... błędy w PIT-11 oraz deklaracji ZUS... Ogólnie problem ze wsparciem oraz tzw. reklamacją... Koresponduje się mailowo z...??? Tajemnicą owiana jest osoba, z którą prowadzi się rozmowę na temat zgłaszanych problemów!!! Ogólnie DEPRESJA!!!
Obecnie czekam już drugi tydzień na poprawienie błędów w deklaracji ZUS i końca nie widać!!! Nie ma od kogo otrzymać merytorycznego wsparcia!! Pion WSPARCIE i REKLAMACJE to tylko atrapa!!
NIE POLECAM I PRZESTRZEGAM.
WARTO, MYŚLĘ, PODZIELIĆ SIĘ TĄ OPINIĄ W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH. NAMAWIAM DO TEGO WSZYSTKICH!!
Karol2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
02-03-2022
Wiadomość 12 z 15 (3 319 wyświetleń)

Re: Re.: ING księgowość ostrzeżenie przed użytkowaniem

Karol2, przykro nam, że masz takie doświadczenie z systemem Emotikon: Smutny Nasz program nie jest wersją testową. Zawsze merytorycznie jest weryfikowany przez naszych ekspertów.

Odnośnie błędów z deklaracjami ZUS, nie wynikały one tylko i wyłącznie z winy systemu - związane były z niejasnymi przepisami nowego ładu, które staraliśmy się systematycznie wprowadzać do portalu. 

Wszystkie zgłoszenia naszych klientów są przyjmowane przez zespół wsparcia i przekazywane do weryfikacji programistów. W mejlach podpisujemy się jako Zespół ING Księgowość, ponieważ jest to wymaganie stawiane przez politykę banku.

Niestety przez Forum nie jesteśmy w stanie zweryfikować jakie problemy zgłaszałeś i na jakim etapie jest ich rozwiązanie. Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z naszymi specjalistami: wsparcie@ingksiegowosc.pl lub zadzwoń +48 32 357 88 77.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 13 z 15 (3 289 wyświetleń)

Re.: ING księgowość ostrzeżenie przed użytkowaniem

W ING Księgowość nadal sporo problemów.

Udostępniają API, w którym nie da się zaznaczyć, że klient jest osobą fizyczną, co w przypadku edycji faktury w przeglądarce za każdym razem wymaga ręcznej edycji danych klienta.
W API nie da się również oznaczyć stawki ryczałtu. Trzeba to przy każdej wystawionej fakturze uzupełniać ręcznie. Taki sposób powoduje całkowite pozbawienie sensu korzystania z API przy ryczałcie.
Na wsparciu polecono mi korzystać z wtyczki e-commerce do mojego sklepu Shoper. Zapomnieli wspomnieć, że jeśli klient zaznaczy, że nie chce faktury na firmę to wtyczka uniemożliwi wystawienie faktury, co jest TOTALNYM BEZSENSEM. Większość sklepów internetowych zamiast paragonów wystawia faktury na osoby fizyczne, bo to umożliwia im ustawa. W ING Księgowość wiedzą lepiej i to oni decydują za sprzedającego czy może wystawić fakturę. Wtyczka do Shopera to kompletna klapa w przypadku sklepów sprzedających nie-firmom.

Trzeba będzie wrócić do infaktu pomimo ich cen.

Miałem nadzieję, że ING Księgowość będzie dobrym zastępstwem za infakt, niestety się przeliczyłem.
Odpowiedz
0 Lajków
domibroz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-02-2024
Wiadomość 14 z 15 (728 wyświetleń)

Re: Re.: ING księgowość ostrzeżenie przed użytkowaniem

Dziękujemy za informację i Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 15 z 15 (688 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mnie trochę zmartwiła też informacja sprzed kilkunastu minut o wstrzymaniu prac nad WIRON-em... Nie wiem już co o tym wszystkim myśleć. Jak do tego podchodzicie?

30-04-2024
Re: Problem z przelewem na telefon BLIK - błąd serwera

Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Jesteśmy dostępni w dni robocze od godz. 8:00 do 22:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00.

30-04-2024
Re: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Dziękuje za szybką odpowiedz, proszę podpowiedzieć kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy przy przyspieszonym procese?

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy