Bankowość internetowa

Odpowiedz

ING Nie przesłał wniosku 500+ do organu prowadzącego!

Dzień dobry. W dniu dzisiejszym zorientowałem się, iż nie otrzymałem świadczenia wychowawczego 500+ za miesiąc październik 2018. Wniosek składałem przez bankowość internetową ING w dniu 19 lipca 2018. Potwierdzenie otrzymałem na maila. Potwierdzenie wysłania wniosku znalazło się również w skrzynce bankowości internetowej. 

Szybka wizyta w organie prowadzącym. Uzyskałem tam informację, iż nie otrzymali wniosku od banku. Jest to podobno 3 tego typu sytuacja gdzie wnioski były wysyłane dnia 19 lipca 2018. Poprzednie jednak dotyczyły wniosku Dobry Start 300+

Co w takiej sytuacji gdy termin na składanie wniosków z październikiem włącznie minął  dnia 31 października? Dlaczego bank nie przekazał mojego wniosku? Czy była to jakaś ogólna awaria?

Odpowiedz
0 Lajków
OlafLarry
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
28-11-2017
Wiadomość 1 z 2 (4 131 wyświetleń)

Re.: ING Nie przesłał wniosku 500+ do organu prowadzącego!

Sprawa, którą opisujesz wymaga szczegółowej analizy.
Chciałabym Ci pomóc, ale tutaj nie możemy tego dla Ciebie sprawdzić.
Proszę, skontaktuj się z nam i zgłoś nam to:

  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 62/ 800 163 012. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00,
  • po zalogowaniu do usługi Moje ING - zakładka Wiadomości,
  • w oddziale banku.

 

 

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 086 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy