Bankowość internetowa

Odpowiedz

ING Nie przesłał wniosku 500+ do organu prowadzącego!

Dzień dobry. W dniu dzisiejszym zorientowałem się, iż nie otrzymałem świadczenia wychowawczego 500+ za miesiąc październik 2018. Wniosek składałem przez bankowość internetową ING w dniu 19 lipca 2018. Potwierdzenie otrzymałem na maila. Potwierdzenie wysłania wniosku znalazło się również w skrzynce bankowości internetowej. 

Szybka wizyta w organie prowadzącym. Uzyskałem tam informację, iż nie otrzymali wniosku od banku. Jest to podobno 3 tego typu sytuacja gdzie wnioski były wysyłane dnia 19 lipca 2018. Poprzednie jednak dotyczyły wniosku Dobry Start 300+

Co w takiej sytuacji gdy termin na składanie wniosków z październikiem włącznie minął  dnia 31 października? Dlaczego bank nie przekazał mojego wniosku? Czy była to jakaś ogólna awaria?

Odpowiedz
0 Lajków
OlafLarry
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
28-11-2017
Wiadomość 1 z 2 (4 120 wyświetleń)

Re.: ING Nie przesłał wniosku 500+ do organu prowadzącego!

Sprawa, którą opisujesz wymaga szczegółowej analizy.
Chciałabym Ci pomóc, ale tutaj nie możemy tego dla Ciebie sprawdzić.
Proszę, skontaktuj się z nam i zgłoś nam to:

  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 62/ 800 163 012. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00,
  • po zalogowaniu do usługi Moje ING - zakładka Wiadomości,
  • w oddziale banku.

 

 

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 075 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Ile lat wstecz ING bierze pod uwagę w ryczałcie?

biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.

 

Martyna, you are useless.

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy