08-02-2018 10:34
To nie są moje oczekiwanie lecz wytyczne banku przytoczone przez Panią a dotyczące bezpieczeństwa transakcji internetowych ...
02-03-2018 05:25
13-05-2019 20:11
Tak, to prawda. Na połączenie z infolinią trzeba czekać całą dobę... Albo dłużej (nie sprawdzałem, zabrakło mi cierpliwości)
Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.
28-03-2024Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad
... 28-03-2024Czyli tak samo potwierdzacie to co pisałem wcześniej, nic tylko piszecie o algorytmie który z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Jesteście jedynym bankiem w PL który umożliwia wysłanie przelewu bez
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |