10-12-2022 11:59
Dzień dobry
Piszę w sprawie rozważenia wprowadzenia następującej funkcji, która ułatwi rozliczenia konta firmowego.
Wystarczy, aby każdą operację w historii transakcji można było oznaczyć jako rozliczoną i np. podświetlałaby się wtedy w systemie na zielono na całej długości paska, wtedy łatwiej jest kontrolować transakcje w firmie, które zostały już rozliczone, a które nie.
Ewentualnie dodanie opcji notatki, aby można było np. opisać daną transakcję np. numerem faktury, czasami płatności są realizowane przez bramki płatności i nie zawsze po czasie da się zorientować czego ona dotyczyła.
11-12-2022 12:04
Dziękuję za Twoją sugestię w tej sprawie. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu- przeanalizujemy to.
Witam,
Skąd macie informację kiedy powinna być skończona analiza dokumentów, my złożyliśmy wniosek bezpośrednio w banku 8.04.2024, do dnia dzisiejszego mamy status 2 analizujemy Twoje dokumenty, bez ża
... 29-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |