22-09-2017 13:35
Dzień dobry,
Coś się popsuło w module Finansometr. Analizowane są jedynie operacje na koncie do dnia 04.09.2017. Wszystkie operacje po tym dniu nie są uwzględniane. Zmiana zakresu dat analizowanych operacji nie pomaga.
25-09-2017 17:29
Chcielibyśmy to sprawdzić, dlatego prosimy napisz do nas przez Moje ING: Wiadomości -> Napisz wiadomość.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |