Odpowiedz

Dziwny, niechciany przelew.

 

Witam Wszystkich!!!

 

W dniu dzisiejszym zalogowałem się na swoje konto internetowe i zauważyłem, że stan konta został zmniejszony o kwotę w wysokości 165,25 zł. W historii widzę wykonanie transakcji za pomocą mojej karty gdzie odbiorcą jest: LEPSZASPOLECZNOSCPL 223077953 GB (nie mam pojęcia co to za odbiorca, szukałem nawet w google i zero informacji). Tak jak wcześniej wspomniałem ja tej transakcji nie wykonywałem!!! Czy spotkaliście się z takim czymś ? Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sytuacji. Co powinienem zrobić ? Już wysłałem wiadomość za pomocą konta do ING.

Odpowiedz
0 Lajków
mosciu1984
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-03-2018
Wiadomość 1 z 10 (38 152 wyświetleń)

Re: Dziwny, niechciany przelew.

W tej sprawie, skontaktuj się z naszą, całodobową infolinią kart - (32) 357 00 12, przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 10 (38 074 wyświetleń)

Re: Dziwny, niechciany przelew.

Bank zanim naorostuje coś w tej sprawie i o ile mini kilka tygodni.

Z pewnością dane twojej karty gdzieś wyciekły i najlepiej jak dokonasz jej zastrzeżenia a w jej miejsce zamówisz nową.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 10 (38 071 wyświetleń)

Re.: Dziwny, niechciany przelew.

Witaj.
Dzisiaj miałam tą samą sytuację. Czy udało Ci się to załatwić ? Czy pieniądze bank Ci zwrócił czy zamiótł sprawę pod dywan ?
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Melka7
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-10-2018
Wiadomość 4 z 10 (36 862 wyświetleń)

Re.: Dziwny, niechciany przelew.

Tez taki sam przelew dostałem dziś na tą samą kwotę i te same dąb. Co robić?
Odpowiedz
0 Lajków
Janikos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
20-12-2018
Wiadomość 5 z 10 (35 652 wyświetleń)

Re: Re.: Dziwny, niechciany przelew.

Jeśli zauważyłeś na swoim koncie dziwną transakcję, zgłoś to nam. Skontaktuj się, proszę, z nami przez czata po zalogowaniu przez przeglądarkę internetową (na dole strony) lub zadzwoń na infolinię 32 357 00 12. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. Warto również zastrzec kartę i zamówić nową, która będzie miała inny numer oraz kod CVV. Dzięki temu Twoja karta będzie bezpieczna.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjuszJ
Były moderator
Były moderator icon
19
6
26-11-2018
Wiadomość 6 z 10 (35 635 wyświetleń)

Re.: Dziwny, niechciany przelew.

Udało się komuś z Was wyjaśnić tę sytuację? Dziś dokładnie taka sama transakcja została zarejestrowana na moim koncie, oznaczona tymi samymi numerami i na tę samą kwotę.

Odpowiedz
0 Lajków
baduizm8
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-01-2019
Wiadomość 7 z 10 (34 838 wyświetleń)

Re.: Dziwny, niechciany przelew.

Jeżeli nie zlecałeś takiej płatności - skontaktuj się z nami 32 357 00 69/ 801 222 222.
Infolinia jest czynna całą dobę.
Specjalista sprawdzi informacje w systemie i przyjmie odpowiednie zgłoszenie.  

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 8 z 10 (34 833 wyświetleń)

Re.: Dziwny, niechciany przelew.

Witam serdecznie.
Chciałam zapytać, czy udało się załatwić tą sprawę???

Dziś rano również miałam taki niechciany przelew.
Sprawa zgłoszona w banku, zastrzeżenie karty. I mam udać się na policję zgłosić sprawę.
Odpowiedz
0 Lajków
Aleksandra88
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
20-02-2019
Wiadomość 9 z 10 (34 405 wyświetleń)

Re: Re.: Dziwny, niechciany przelew.

Aleksandra88, jeśli zgłosiłaś reklamację, proszę czekaj na naszą odpowiedź. Każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie i staramy się, aby czas odpowiedzi był jak najkrótszy.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 10 z 10 (34 372 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy