Odpowiedz

Dziwny, niechciany przelew.

 

Witam Wszystkich!!!

 

W dniu dzisiejszym zalogowałem się na swoje konto internetowe i zauważyłem, że stan konta został zmniejszony o kwotę w wysokości 165,25 zł. W historii widzę wykonanie transakcji za pomocą mojej karty gdzie odbiorcą jest: LEPSZASPOLECZNOSCPL 223077953 GB (nie mam pojęcia co to za odbiorca, szukałem nawet w google i zero informacji). Tak jak wcześniej wspomniałem ja tej transakcji nie wykonywałem!!! Czy spotkaliście się z takim czymś ? Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sytuacji. Co powinienem zrobić ? Już wysłałem wiadomość za pomocą konta do ING.

Odpowiedz
0 Lajków
mosciu1984
Nowy w branży
Nowy w branży icon
Lajki: 0
Wpisy: 1
Zarejestrowany: 29-03-2018
Wiadomość 1 z 6 (3 199 wyświetleń)

Re: Dziwny, niechciany przelew.

W tej sprawie, skontaktuj się z naszą, całodobową infolinią kart - (32) 357 00 12, przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Moderator
Moderator icon
Lajki: 67
Wpisy: 221
Zarejestrowany: 12-10-2015
Wiadomość 2 z 6 (3 121 wyświetleń)

Re: Dziwny, niechciany przelew.

Bank zanim naorostuje coś w tej sprawie i o ile mini kilka tygodni.

Z pewnością dane twojej karty gdzieś wyciekły i najlepiej jak dokonasz jej zastrzeżenia a w jej miejsce zamówisz nową.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 6 (3 118 wyświetleń)

Re.: Dziwny, niechciany przelew.

Witaj.
Dzisiaj miałam tą samą sytuację. Czy udało Ci się to załatwić ? Czy pieniądze bank Ci zwrócił czy zamiótł sprawę pod dywan ?
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Melka7
Nowy w branży
Nowy w branży icon
Lajki: 0
Wpisy: 1
Zarejestrowany: 10-10-2018
Wiadomość 4 z 6 (1 909 wyświetleń)

Re.: Dziwny, niechciany przelew.

Tez taki sam przelew dostałem dziś na tą samą kwotę i te same dąb. Co robić?
Odpowiedz
0 Lajków
Janikos
Nowy w branży
Nowy w branży icon
Lajki: 0
Wpisy: 1
Zarejestrowany: 20-12-2018
Wiadomość 5 z 6 (699 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Dziwny, niechciany przelew.

Jeśli zauważyłeś na swoim koncie dziwną transakcję, zgłoś to nam. Skontaktuj się, proszę, z nami przez czata po zalogowaniu przez przeglądarkę internetową (na dole strony) lub zadzwoń na infolinię 32 357 00 12. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. Warto również zastrzec kartę i zamówić nową, która będzie miała inny numer oraz kod CVV. Dzięki temu Twoja karta będzie bezpieczna.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjuszJ
Moderator
Moderator icon
Lajki: 4
Wpisy: 15
Zarejestrowany: 26-11-2018
Wiadomość 6 z 6 (682 wyświetleń)