05-12-2018 15:38
Po otrzymaniu SMSa z kodem do logowania (drugi), przeglądarka Safari na Macu automatycznie rozpoznaje z aplikacji Messages otrzymany kod autoryzacyjny i podpowiada wpisanie go do właściwego okienka w formularzu bankowości elektronicznej.
Chciałbym, aby SMS z kodem do autoryzacji przelewów (pierwszy) również był sformatowany w taki sposób, aby umożliwiał przeglądarce Safari rozpoznanie go i podpowiadał automatyczne wypełnienie pola w formularzu.
Przypuszczam, że może chodzić o brak spacji między kodem a trzema gwiazdkami --- jak zaznaczone. W przypadku kodu do logowania taki odstęp jest.
06-12-2018 15:44
@marekkowalczyk nie planujemy zmiany w tym formacie. My nie chcemy, aby kody przepisywały się samodzielnie. Przepisując kod sprawdzasz, jakiej transakcji kod dotyczy. Masz świadomość wykonanej czynności i na tym nam zależy.
30-12-2018 15:15
Ooo tak zdecydowanie PROSZĘ zmieńcie to.
Kto będzie chciał to i tak sobie sprawdzi, pozostałym osobom utrudniacie życie.
30-12-2018 15:20
@dawidd niestety nie masz racji. Automatyczne uzupełnienie kodem spowoduje "automatyczne kliknięcie" dyspozycji. Nie planujemy takiej zmiany.
30-12-2018 15:22
Nie do końca automatycznie.
Najpierw wyświetli podpowiedź i dopiero jak się na nią kliknie to kod zostanie przepisany. A następnie trzeba kliknąć kontynuuj.
01-01-2019 16:06
11-01-2019 09:15
@marekkowalczyk Przepraszamy, oczywiście masz rację nic się nie dzieje „automatycznie”. Trzeba kliknąć manualnie. I wtedy po manualnym kliknięciu kod wpisuje się automatycznie.
@dawidd Niestety nie możemy spełnić Twojej prośby. Kody SMS są podstawową metodą zabezpieczenia transakcji i jako bank nie możemy pozwolić na nieczytanie smsów z kodami.
Odnośnie ujednolicenia metody autoryzacji przy Moim ING i ING Business na razie nie mamy tego w planach.
28-03-2019 21:18
Dzień dobry,
Z tego co widziałem przez dłuższy czas autouzupełnianie działało... Przestało jakiś czas temu, czy będzie przywrócone?
Pozdrawiam
KJ.
29-03-2019 09:26
@KJ w tym temacie odpisałam tutaj https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/Autouzupe%C5%82nianie-kodu-z-SMS-w-...
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |