25-01-2017 14:30
Witam. W nocy próbowałem doładować sobie telefon za stówke, jednak przy potwierdzaniu przelewu pojawiał mi się komunikat:
"Doładowanie telefonu nie będzie zrealizowane. Spróbuj ponownie"
Pomyślałem, że jest to chwilowe i doładuję sobie teraz. Niestety dalej nie mogę. W historii doszedł mi wpis "-100zł", na szczęście zostało od razu zwrócone. Kiedy ten problem będzie rozwiązany?
26-01-2017 14:51
W dniu wczorajszym występowały problemy z doładowaniem telefonu. Problem ten został już rozwiązany. Przepraszam za powstałe utrudnienia.
28-01-2017 17:12
Witam mam dzisiaj ten sam problem co robic :-)
29-01-2017 09:32
Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |