30-07-2018 18:02
Ile wynosi czas reakcji (odpowiedzi) na zapytania w ramach bankowości internetowej? Ktoś wie?
Jedną wiadomość dotyczącą odsetek na karcie kredytowej wysłałem 20 lipca, drugą dotyczącą opłat za bankomaty jakieś trzy dni temu i do dziś nikt nie raczył się nią zainteresować...
31-07-2018 15:33
Na niektóre, trudne pytania nie otrzymasz nigdy odpowiedzi - smutne.
31-07-2018 15:42
motaboy na wiadomości w Moim ING odpowiadamy na bieżąco. Obsługujemy je według kolejności ich wpłynięcia. Obecnie ta forma kontaktu cieszy się dużym zainteresowaniem, co wpływa także na czas naszej odpowiedzi.
Zachęcam Cie także do kontaktu z naszą całodobową infolinią kart pod numerem - 32 357 00 12. Jeśli będziemy mogli, odpowiemy na Twoje pytania od razu podczas rozmowy.
Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |