16-01-2018 09:37
Czy występują jakieś problemy z serwerami banku ing?
Co chwilę występują problemy z korzystaniem z konta maklerskiego. Po zalogowaniu się do MojeING i próbie przejścia do konta maklerskiego zostaje wylogowany. Sytuacja powtarza się codziennie. Czasami nie można się zalogować godzinę albo dłużej !
Czy zamierzacie to naprawić ?
16-01-2018 12:32
Jaca86, nie odnotowaliśmy w ostatnim czasie utrudnień w dostępie do konta maklerskiego. Jeśli występują u Ciebie trudności, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki, z której korzystasz. Do obsługi modułu Makler zalecamy przegladarkę Google Chrome.
W przypadu pytań zachęcamy do kontaktu z infolinią Biura Maklerskiego: (32) 357 00 32. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
21-05-2019 18:28
dzisiaj ponownie ?
21-05-2019 18:33
Czy mógłbyś napisać, co dokładnie się u Ciebie dzieje?
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |