Odpowiedz

Brak smsów

Witam! Gdy chcę wykonać jakąś czynność, bank prosi mnie o kod wysłany na mój numer, ale niestety od pewnego czasu nie dostaję smsów.

Odpowiedz
0 Lajków
kopergg
Nowy w branży
Nowy w branży icon
Lajki: 0
Wpisy: 1
Zarejestrowany: 29-11-2018
Wiadomość 1 z 4 (771 wyświetleń)

Re.: Brak smsów

Ja również nie dostaje smsów, nie mogę zrobić przelewu !!! jeszcze kilka dni temu nie było z tym problemów....

Odpowiedz
0 Lajków
joales
Nowy w branży
Nowy w branży icon
Lajki: 0
Wpisy: 1
Zarejestrowany: 30-11-2018
Wiadomość 2 z 4 (750 wyświetleń)

Re.: Brak smsów

U mnie także nie działają przelewy, tzn. nie otrzymuje smsów z kodem. Kiedy zostanie to naprawione?!!??!

Odpowiedz
0 Lajków
mdr
mdr
Nowy w branży
Nowy w branży icon
Lajki: 0
Wpisy: 1
Zarejestrowany: 30-11-2018
Wiadomość 3 z 4 (729 wyświetleń)
Highlighted

Re: Brak smsów

Sprawdziłem, że kody autoryzacyjne docierają do naszych klientów poprawnie. Jeżeli w Waszym przypadku jest inaczej to proszę zrestartujcie swoje telefonu (odświeżając w ten sposób połączenie z operatorem). To powinno pomóc. Jeżeli nie zauważycie zmian to proszę skontaktujcie się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub napiszcie do nas na czacie w Moim ING. Nasi specjaliści sprawdzą co się dzieje. 

---

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Lajki: 116
Wpisy: 418
Zarejestrowany: 12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (671 wyświetleń)