Bankowość internetowa

Odpowiedz

Brak mozliwosci zrealizowania przelewu ani wyplacenia pieniedzy

Dobry wieczór. 

Mam nastepujacy problem, otoz jestem w Holandii w pracy, przed wyjazdem zakladalem konto walutowe i powiedziano mi, ze bede mogl placic aplikacją. Gdy doszlo do wyjazdu, jestem w holandii i otrzymuje pierwsza wyplate i nie mam co zrobic z gotowka ktora jest na koncie ponieważ nie posiadam karty, bo jej naturalnie nie dostałem. Jakby tego było mało, nie moge dokonac przelewu (chociaz tak chcialem wyjąć te pieniadze z konta, poprzez przelanie pieniedzy koledze) ponieważ po wypelnieniu wszystkich informacji o koncie na ktore chcialem wyslac pieniadze klikam "DALEJ"  i wyskakuje mi "WPISZ KOD KTORY ZOSTAL WYLANY NA NR TELEFONU" - cos w tym stylu, taka weryfikacja, ze potwierdzam transakcje. I zapomnialem o tym, ze zmienilem numer na holenderski bo gdy przyjechalem do Holandii wszedzie mialem brak sieci i numer przepadl, zgubilem karte sim... Prosze o najkrótszą droge, zeby wyciagnac te pieniadze z konta, co musze zrobic w takim wypadku? Specjalnie musze zjechac do Polski i isc do banku? Pomozcie ludzie Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
cnka12
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
04-09-2018
Wiadomość 1 z 2 (1 317 wyświetleń)

Re: Brak mozliwosci zrealizowania przelewu ani wyplacenia pieniedzy

Trudno mi się odnieść do informacji jakie otrzymałeś. Nie ma jednak możliwości płacenia telefonem lub aplikacją (BLIKIEM) jeśli posiadasz u nas konto walutowe. Jeśli nie otrzymałeś karty, możemy to dla Ciebie sprawdzić i zamówić nową na naszej infolinii - 32 357 00 12. Możesz się z nami kontaktować całodobowo.

Faktycznie, przelew może wymagać potwierdzenia kodem autoryzacyjnym. Jeśli nie masz dostępu do numeru, na który wysyłamy wiadomości w opisanej przez Ciebie sytuacji możesz go zmienić zamawiając kopertę z kodem aktywującym. Kod wyślemy na Twój adres korespondencyjny do 14 dni. Przez ten czas nie będziesz mógł się jednak logować, ponieważ bankowość będzie zablokowana. 

Kod możesz zamówić na naszej stronie internetowej. W tym celu wybierz: Zaloguj/problemy z logowaniem/Nadaj nowe hasło. Kopertę z kodem będziesz mógł zamówić w ostatnim kroku tego wniosku. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
218
64
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 278 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy