Odpowiedz

Brak możliwości zmiany numeru?

Witam

Mój problem jest taki:

sms-y z kodami do transakcji przychodzą na numer 883 *** *** a informacje o dużych przelewach czy powiadomienie "wysłaliśmy ostatni sms....." na numer 514 *** ***

Chciałem, żeby obie informacje przychodziły na numer 883, ale zarówno w zakładce "dane" jak i "bezpieczeństwo" ten numer jest już wpisany. Gdzie jeszcze można tego szukać?

Odpowiedz
0 Lajków
nowynaforum
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
16-05-2017
Wiadomość 1 z 4 (4 829 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości zmiany numeru?

[ Edytowane ]

Wejdź do starej wersji systemu INGBankOnline.

Następnie Profil > Ustawienia: serwis SMS.

Tam wyświetli się numer, który możesz zweryfikować, ewentualnie zmienić.

 

W nowej wersji Moje ING również nie mam pojęcia gdzie można to definiować.

Na stronie

https://www.ingbank.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/halo-slaski/serwis-sms

Usługa Serwis SMS dostępna jest w zakładce Profil Użytkownika → Serwis SMS → Udostępnienie.

Zdaje się, że to jednak do tego co napisałem na początku.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (4 771 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zmiany numeru?

nowynaforum, numer telefonu do serwisu SMS możesz zmienić w sposób, który opisał mcumberpl. W Moim ING nie udostępniliśmy jeszcze tej funkcji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 3 z 4 (4 767 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zmiany numeru?

ING:

Wyświetlaj informację przez pół roku, że od pewnego momentu będzie tylko nowy system (który nie pasuje każdemu, bo znaczna część osób woli proste rozwiązania), wprowadź nowy system. Klient ma problem dotyczący danych osobowych, odeślij go do jeszcze działającego starego systemu bo w nowym nie ma takiej funkcji. Klient rozwiązuje swój problem w starej wersji i przy okazji widzi informację:

"Zmiana danych osobowych

Swoje dane osobowe możesz zmienić w nowym systemie bankowości internetowej Moje ING"

 

Aż chce się wstawić tego mema:

https://vignette.wikia.nocookie.net/meme/images/8/81/Genius-meme.png/revision/latest?cb=201406261827...

 

Dziękuję @Konto usunięteza pomoc Emotikon: Szczęśliwy

nowynaforum
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
16-05-2017
Wiadomość 4 z 4 (4 717 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy