Odpowiedz

Brak możliwości zalogowania się

Witam,

jakiś czas temu zablokowałem kartę (dokładnie karta ING MOBI 13-17). Teraz, gdy próbuję się zalogować (używając poprawnego loginu i hasła), dostaję informację o nieprawidłowym loginie/haśle. Ustawiłem nowe hasło jednak problem nadal występuje. To samo dzieje się na innych urządzeniach oraz w aplikacji mobilnej.
Odpowiedz
0 Lajków
Clake
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-02-2023
Wiadomość 1 z 2 (1 844 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zalogowania się

Witaj,
prawdopodobnie masz zablokowane Moje ING. Przez Społeczność nie mogę zobaczyć co dokładnie się stało. Jest to kontakt ogólny.

Proszę, na początku zadzwoń do nas 32 357 00 69. Po potwierdzeniu Twoich danych sprawdzimy Twoją usługę internetową.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 772 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Mam taki sam problem. Pojawił się po zainstalowaniu aplikacji ING i pozostał mimo jest trwałego odinstalowania. Zaczęło się właśnie od zapętlnego resetu aplikacji współistniejącego z serią dźwięków, c...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Z czasów procesowych dostępnych na stronie ING.
Aktualnie analizę liczy się od dnia kiedy bank poinformował o jej rozpoczęciu +24 dni robocze. Ale te czasy procesowe się zmieniają i tutaj rozczarowanie...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam,

Skąd macie informację kiedy powinna być skończona analiza dokumentów, my złożyliśmy wniosek bezpośrednio w banku 8.04.2024, do dnia dzisiejszego mamy status 2 analizujemy Twoje dokumenty, bez ża

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy