Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

Kolejny problem ze zmianą kategorii. 

Najczęściej zmieniam "gotówkę", bo w swoich analizach raczej interesuje mnie na co wydaje pieniądze bez względu czy jest to transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa.

Tymczasem pojawia się problem jak w opisanym przykładzie w załączeniu.

Wybieram gotówkę, zmieniam kategorię na przykład na wydatki podstawowe i robię zapis. Na koniec komunikat i stan wraca do początkowego.

Problem zgłoszony przez Moje ING.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 11 z 14 (7 897 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

U mnie jest dokładnie tak samo, chociaż wcześniej działało poprawnie.

Po wybraniu własnej kategorii dla wypłaty gotówki, kategoria zmienia się na moment i po przeładowaniu okna wraca do stanu poprzedniego.łas

 

Proszę poprawić. 

Odpowiedz
0 Lajków
jaku4352
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2017
Wiadomość 12 z 14 (7 870 wyświetleń)

Re: Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

Dziękujemy, że to zgłosiliście. Rzeczywiście występują problemy przy niektórych zmianach kategorii. Prosimy, wyślij nam wiadomość z Mojego ING.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 13 z 14 (7 852 wyświetleń)

Re: Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

Moje zgłoszenie już poszło zanim wprowadziłem wpis tutaj.

Rozwiązał się problem z wyświetlaniem wykresów, ale pojawił się ten opisany.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 14 (7 848 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy