Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

Kolejny problem ze zmianą kategorii. 

Najczęściej zmieniam "gotówkę", bo w swoich analizach raczej interesuje mnie na co wydaje pieniądze bez względu czy jest to transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa.

Tymczasem pojawia się problem jak w opisanym przykładzie w załączeniu.

Wybieram gotówkę, zmieniam kategorię na przykład na wydatki podstawowe i robię zapis. Na koniec komunikat i stan wraca do początkowego.

Problem zgłoszony przez Moje ING.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 11 z 14 (7 901 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

U mnie jest dokładnie tak samo, chociaż wcześniej działało poprawnie.

Po wybraniu własnej kategorii dla wypłaty gotówki, kategoria zmienia się na moment i po przeładowaniu okna wraca do stanu poprzedniego.łas

 

Proszę poprawić. 

Odpowiedz
0 Lajków
jaku4352
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2017
Wiadomość 12 z 14 (7 874 wyświetleń)

Re: Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

Dziękujemy, że to zgłosiliście. Rzeczywiście występują problemy przy niektórych zmianach kategorii. Prosimy, wyślij nam wiadomość z Mojego ING.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 13 z 14 (7 856 wyświetleń)

Re: Re.: Brak możliwości stałej zmiany kategorii dla niektórych transakcji

Moje zgłoszenie już poszło zanim wprowadziłem wpis tutaj.

Rozwiązał się problem z wyświetlaniem wykresów, ale pojawił się ten opisany.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 14 (7 852 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy