Odpowiedz

Brak dostępu do Archiwum.

Witam,

Zamknąłem konto firmowe w Oddziale banku ING. Otrzymałem dostęp do Archiwum podając email oraz numer telefonu. Niestety logując się na stronie: https://login.ingbank.pl/archiwum otrzymuję informację "Logowanie zakończone niepowodzeniem! Popraw dane i spróbuj ponownie". Niestety nie mogę się tam zalogować. W czym twki problem i jak sobie z nim poradzić?

Odpowiedz
0 Lajków
hary125
Nowy w branży
Nowy w branży icon
Lajki: 0
Wpisy: 1
Zarejestrowany: 27-12-2018
Wiadomość 1 z 2 (333 wyświetleń)
Highlighted

Re: Brak dostępu do Archiwum.

Dla kont firmowych nie udostępniamy archiwum. Wyjątkiem jest konto dla Jednoosobowych Działalności Gospodarczych ze wspólnym loginem dla konta osobistego. W tej sytuacji w archiwum udostępnimy jedynie dokumenty dotyczące kontekstu indywidualnego. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Moderator
Moderator icon
Lajki: 67
Wpisy: 221
Zarejestrowany: 12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (266 wyświetleń)