01-04-2017 12:54
Chciałbym sie dowiedzieć czy istnieje jakaś możliwość zablokowania odbiorcy z Historii przelewów. Mojej karty używa członek rodziny do zakupów przez internet (w owym sklepie internetowym zapisane ma: nr karty i 3 cyfrowy kod bezpieczeństwa) i chciałbym danego odbiorce dodać do listy zablokowanych aby nie dało się zapłacić za zakupy internetowe u danego odbiorcy. Proszę o pomoc
01-04-2017 13:17
Nie ma możliwości zablokowania konkretnego usługodawcy dla płatności kartą przez internet. Możesz zmienić limity płatności internetowych kartą. Wystarczy, że w bankowości elektronicznej wejdziesz w szczegóły karty płatniczej, a następnie w limity transakcyjne, które możesz zmienić. W tej sytuacji konieczne byłoby ustawienie tego limitu na 0 zł. Możesz również zastrzec swoją kartę, jeżeli pojawiają się na niej nieuprawnione transakcje, a w jej miejsce zamówić nową. Pamiętaj, że jedyną osobą, która powinna korzystać z karty jesteś Ty sam. Jest ona wydawana imiennie i nie powinieneś jej udostępniać nikomu, nawet członkom swojej rodziny.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |