18-08-2017 11:03
Witam,
Mam następujący problem:
Z partnerką otworzyliśmy konto Direct, upoważnienie dla jedngo + 2 karty.
Problem polega na tym że gdy wejdziemy w bankowść internetową nie widzimy blokad na koncie z płatności kartą.
Saldo dostępne/bieżące także nie aktualizuje się do momentu zaksięgowania płatności.
Dodam że posiadam drugie konto direct w ING i tam wszystko jest wyświetlane na bierząco. Sprawdzałem czy nie ma problemu z ustawieniami filtrów, ale wszystko jest jak należy.
Spotkał się ktoś z takim problemem?
19-08-2017 10:55
@acideu Jeżeli transakcje, których nie widzicie, były zbliżeniowe, to faktycznie mogły ni pojawić się w blokadach. Może być sytuacja, że zapłacicie offline (terminal nie łączy się z naszym bankiem) i dopiero w momencie rozliczenia płatności księgujemy ją na koncie i wtedy jest widoczna. Jeżeli płatności były z PINem i nie widzicie blokad w historii konta, to proszę o przesłanie screena przez Moje ING -> Wiadomości. Sprawdzimy Waszą sytuację.
Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzy
... 25-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |