Bankowość internetowa

Odpowiedz

Blokada konta internetowego, wprowadzenie nowego nr do auturyzacji przelewow

Witam,

mam problem, gdyz przebywam za granica, a moj nr do autoryzacji stracil waznosc z powodu wygasniecia umowy z operatorem sieci komorkowej. Poinstruowano mnie o blokadzie konta i mozliwosci wyslania hasla na adres do korespondencji. Czy istnieje mozliwosc sprawdzenia kiedy dokladnie otrzymam takie haslo?  Nie jestem w stanie przelac zadnej kwoty na moje zagraniczne konto co jest dosc klopotliwe. Czy na pewno nie bedzie problemu ze wprowadzeniem nowego nr?  

Odpowiedz
0 Lajków
mb
mb
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-11-2016
Wiadomość 1 z 5 (7 272 wyświetleń)

Re.: Blokada konta internetowego, wprowadzenie nowego nr do auturyzacji przelewow

Po zamówieniu koperty z kodem do ponownej aktywacji czas oczekiwania wynosi do około 14 dni roboczych.
Podczas ponownej aktywacji bankowości internetowej będziesz mógł podać nowy numer telefonu.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (7 210 wyświetleń)

Re.: Blokada konta internetowego, wprowadzenie nowego nr do auturyzacji przelewow

Mam pytanie na swoje kato niemoge się zalogować na moje hasło a tu dało radę o co tu chodzi bo zglupialem
Odpowiedz
0 Lajków
Boglyk4576
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
09-05-2017
Wiadomość 3 z 5 (6 148 wyświetleń)

Re.: Blokada konta internetowego, wprowadzenie nowego nr do auturyzacji przelewow

Wybaczcie za byka z tym kątem (kontem tak jest bo cały latam
Odpowiedz
0 Lajków
Boglyk4576
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
09-05-2017
Wiadomość 4 z 5 (6 144 wyświetleń)

Re.: Blokada konta internetowego, wprowadzenie nowego nr do auturyzacji przelewow

Logowanie do bankowości elektronicznej nie jest w żaden sposób powiązane z logowaniem do Społeczności ING. Prosimy skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy dlaczego nie możesz się zalogować. Przez forum nie możemy tego dla Ciebie wyjaśnić.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 5 z 5 (6 135 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy