Odpowiedz

Bląd pobierania danych

Witam. Gdy klikam na zaloguj ->moje ing to wyskakuje mi taka informacja jak w temacie. sprawdzalem na 3 przegladarkach chrome opera i firefox natomiast na torowej dziala. Moze mi ktos wyjasnic o co chodzi?

Odpowiedz
0 Lajków
barpas
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
17-05-2017
Wiadomość 1 z 4 (19 208 wyświetleń)

Re.: Bląd pobierania danych

Prosimy skontaktuj się z nami: (32) 357 00 69. Wyjaśnimy to na podstawie zgłoszenia.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (19 151 wyświetleń)

Re.: Bląd pobierania danych

Niemozecie tu napisac w czym jest bląd. Moze komuś też w przyszłosci sie przyda.

Odpowiedz
0 Lajków
barpas
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
17-05-2017
Wiadomość 3 z 4 (19 077 wyświetleń)

Re.: Bląd pobierania danych

Możliwe, że Twoje przeglądarki internetowe były przeciążone i wystarczy wyczyszczenie plików cookies oraz pamięci podręcznej. Zazwyczaj to pomaga. Jeżeli po wyczyszczeniu nadal pojawia się ta sama sytuacji to konieczny jest kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69 lub wysłanie wiadomości przez bankowość elektroniczną. Przez forum nie mamy dostępu do danych klientów stąd też ciężko jednoznacznie określić co było powodem tego o czym napisałeś.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (19 031 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Trzymam za Was kciuki.

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Na szczęście nie, z innego banku mamy już dawno odpowiedź, ale różnica w racie jest dość znacząca :/ dlatego się jeszcze łudzimy

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Złożyliście wniosek tylko do jednego banku?

25-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy