Odpowiedz

Bezpieczeństwo - pytania ogólne

Witam,

 

Czy jest jakaś różnica, jeżeli chodzi o bezpieczeństwo środków pomiędzy kontem Direct a kontem OKO? (czy ktoras opcja jest bardziej bezpieczna)?

 

Oprocz podstawowych zasad bezpieczenstwa, o ktorych mowa na stronie wymienionej ponizej, czy sa jakies inne dobre praktyki, ktore zwiekszaja bezpieczenstwo?

 

https://www.ingbank.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/bezpieczenstwo/bezpieczne-bankowanie

Odpowiedz
0 Lajków
Barto
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-02-2018
Wiadomość 1 z 3 (3 463 wyświetleń)

Re: Bezpieczeństwo - pytania ogólne

Barto, myślę, że typ konta nie wpływa na bezpieczeństwo. Ważne jest, abyś zwrócił uwagę na przestrzeganie podstawowych zasad i nie udostępniał nikomu danych do bankowości internetowej. Do kont oszczędnościowych nie wydajemy kart płatniczych.

Dodatkowe informacje o bezpieczeństwie znajdziesz w ,,Centrum pomocy" w zakładce ,,Bezpieczeństwo". 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (3 396 wyświetleń)

Re: Bezpieczeństwo - pytania ogólne

Żeby co kolejek powiedzieć trzeba zobaczyć statystyki: Osobiecie spoglądam zawsze na portfele znajomych, ich usługi, poziom ryzyka.

Przez t kilkanaście lat zdarzyły się w moim otoczeniu jedynie kradzieże portfeli, kilka płatności zbliżeniowych wykonanych przez złodzieja oraz w innym przypadku skopiowanie danych z karty i wykonanie płatności w sieci.

Oprócz tego co radzi ci bank, radzę i ja abyś nigdy nie korzystał więcej z dokumentów zgubionych i zwróconych tobie poczta w sklepie, czy inna formą.

Zostawiłeś dokumenty, dowód, karty w miejscu publicznym w sklepie a nawet urzędzie? Bezwarunkowo zgłoś ich utratę, nawet jeżeli ktoś ci je zwróci nigdy z nich nie korzystaj. Gdyż mogły zostać skopiowane i posłużą w celach przestępczych. Wyłudzenia pożyczek i innych zobowiązań są w takich sytuacjach na porządku dziennym.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (3 387 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy