Odpowiedz

Re: Re.: Bankowość leży?

@justynaso, @kockodo: Faktycznie ostatnio mieliśmy zgłoszony błąd z kartami Mastercard w telefonie. Mamy informacje, że teraz wszystko powinno działać prawidłowo. Proszę, w pierwszej kolejności odinstalujcie karty Mastercard i zainstalujcie je ponownie. Mam nadzieje, że to rozwiąże problem. Jeśli będzie inaczej, proszę, dajcie znać.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
233
45
11-02-2020
Wiadomość 11 z 11 (2 155 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.

Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta o

...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Szaleństwo.
Dzisiaj powinniśmy mieć decyzję końcową, a bank wystosował komunikat, że oczekuje na brakujące dokumenty. Serio...?

29-04-2024
Re.: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Informacyjnie, analiza wniosku o kredyt zakończyła się 22.04. W marcu szacowano, że będzie trwało to ok. 5 tygodni, realnie wyszło 7 tygodni, czyli mniej więcej zgodnie z tym co aktualnie pokazuje pon

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy