Odpowiedz

BANK - KLIENT kto jest kim?Ostatnie zmiany w

ostatnia zmiana w bankowości elektronicznej to MASAKRA!!!

Kim jest Bank? Władcą absolutnym klienta, czu usługodawcą żyjącym z usług świadczonych dla klienta?

Szanowni "władcy"! Klient chce mieć łatwy i bezpieczny system dostępu do swych pieniędzy i przyjazny system zarządzania tymi pieniędzmi za pośrednictwem banku.

Strona na której dokonuję przelewów musi być czytelna i intuicyjna. Nie interesują mnie "wrażenia artystyczne" twórcy strony. Nie czcę wędrować myszką po całej stronie z lewa na prawo, w dół i w górę, Chcę w sposób prosty nie wymagający znajomości gier komputerowych znaleźć odbiorcę, konto itd.

Idąc tokiem rozumowania twórcy nowych stron bankowości to proponuję nie tylko bąbelki, ale również  żabki, mogą być zielone, misie np. żółte. Będzie dużo ładniej i zabawnie, prawda?

Mam również konto w BZWBK. Obsługa przelewów nieporównywalni przyjaźniejsza, nie wymagająca skupienia uwagi na poszukiwaniu miejsca kliknięcia. Dodatkowo litery i cyfry czytelne, wyraźne, w ING litery i liczby w stonowanych kolorach.  Pewnie to podkreśla większe umiejętności programisty, ale chyba tylko w jego mniemaniu.

Szanowny Banku. Zejdź na ziemię i uświadom sobie swoje miejsce w szeregu. Jeżeli będę zmuszony do wyboru pomiędzy ryzykiem popełnienia błedu przy dokonywaniu przelewu, a bankiem przyjaznym choć o mniej doskonałym wyrazie artystycznym to napewno wybiorę ten drugi. Mam jednakże nadzieję, że ING stać na stworzenie w krótkim czasie stron czytelnych, przyjaznych nie tylko dla kilku kilkunastolatków ale również dla ludzi zajmujących się biznesem. W przeciwnym przypadku ?. Trochę jeszcze poczekam.

Zbankowością elektroniczną mam do czynienia od jej zarania w Polsce, ale takiej "strzelanki" to jeszcze nie spotkałem.

Zdzisław Grobelny

78751943
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
3
16-11-2016
Wiadomość 1 z 3 (60 291 wyświetleń)

Re.: BANK - KLIENT kto jest kim?Ostatnie zmiany w

Po zalogowaniu do Moje ING od razu zobaczysz stan swoich kont. Jeżeli wybierzesz zakładkę Moje finanse to zobaczysz informacje o wszystkich kontach, które u nas posiadasz. W ten sposób wystarczy jedno kliknięcie, aby zorientować się w swojej sytuacji finansowej. Napisałeś równiez o odbiorcach - wystarczy na górze strony wybrać Odbiorcy, a wtedy rozwinie Ci się cała lista.

W nowej bankowości internetowej znajdziesz również wiele nowych rozwiązań, których brakowało w poprzednim systemie, np. saldo po każdej transakcji, intuicyjna wyszukiwarka przelewów, mozliwość pobrania historii transakcji do pliku PDF albo CSV.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (60 239 wyświetleń)

Re.: BANK - KLIENT kto jest kim?Ostatnie zmiany w

Polecam ten wątek: https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowość-internetowa/nowy-system-bankowosci-internetowej/td-p/982

Ile to już żali wylano, ile czasu minęło, a w temacie przejrzystości i intuicyjności nie zmieniło się nic. Tak więc nie ma co dalej czekać. Na szczęście stara wersja nadal działa, ale to kwestia czasu kiedy wyłączą i trzeba będzie męczyć się z tym ultrasuperhipernowoczesnym rozwiązaniem.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 3 z 3 (60 219 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy