Odpowiedz

Błąd w potwierdzeniu w formacie .pdf

Szanowne ING,

 

przy pobieraniu potwierdzeń w formacie .pdf, nie wyświetla litery "ł" w danych płatnika i odbiorcy. Zamiast niej jest "?".

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 1 z 5 (6 040 wyświetleń)

Re: Błąd w potwierdzeniu w formacie .pdf

@Mitchris proszę zaktualizuj przeglądarkę Adobe Reader. Daj nam znać, czy nadal występuje u Ciebie ta sytuacja.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 5 (5 994 wyświetleń)

Re: Błąd w potwierdzeniu w formacie .pdf

Prawdopodobnie używam najnowszej wersji, ale na razie AR nie łączy się z serwerem aktualizacji. Dam znać za parę dni. 

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 3 z 5 (5 980 wyświetleń)

Re: Błąd w potwierdzeniu w formacie .pdf

Udało mi się ustalić, że używam najnowszej wersji. Odnośnie problemu - z tego co zauważyłem to dotyczy on jednego potwierdzenia jednej transakcji. Potwierdzenia innych transakcji były w porządku.

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 4 z 5 (5 892 wyświetleń)

Re: Błąd w potwierdzeniu w formacie .pdf

Proszę napisz do nas w tym temacie w Moim ING i opisz, którego konkretnie potwierdzenia dotyczył ten błąd. Nasi specjaliści sprawdzą dlaczego tak się dzieje. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 5 z 5 (5 851 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy